Nase usluge - sajt je u konstrukciji, informacije nisu finalne.

IT Podrška

IT podrška za sve vaše profesionalne potrebe.

  • Hardversko održavanje

    Redovna inspekcija i čišćenje računarskih sistema, servera i mrežne opreme, ažuriranje i nadogradnja hardvera po potrebi, provera i zamena oštećenih ili zastarelih komponenti.

  • Softversko održavanje

    Ažuriranje operativnih sistema na računarima i serverima, instalacija i konfiguracija sigurnosnih zakrpa i ažuriranja, praćenje i upravljanje softverskim licencama.

  • Mrežno održavanje

    Praćenje i upravljanje mrežnim uređajima (rutere, prekidači, firewall-ovi), upravljanje mrežnim bezbednosnim postavkama, redovna provera performansi i optimizacija mreže.

  • Sigurnosno održavanje

    Praćenje i detekcija bezbednosnih pretnji, ažuriranje i upravljanje sigurnosnim softverom i firewall-ovima, redovna promena lozinki i upravljanje pravima pristupa.

  • Podrška korisnicima

    Pružanje tehničke podrške zaposlenima ili korisnicima, rešavanje problema sa računarima, softverom ili mrežom, edukacija korisnika o najboljim praksama i bezbednosti.

  • Redovna sigurnosna kopiranja

    Planiranje i sprovođenje redovnih sigurnosnih kopija podataka, provera i vraćanje podataka u slučaju gubitka ili havarije.

  • Monitoring i upravljanje performansama

    Kontinuirano praćenje performansi sistema, servera i mreže, rešavanje problema koji mogu uticati na produktivnost.

  • Planiranje i upravljanje projektima

    Planiranje i sprovođenje IT projekata, kao što su migracije, nadogradnje i implementacije novih tehnologija.

  • Praćenje zakonskih i regulativnih zahteva

    Osiguravanje da IT infrastruktura i procesi udovoljavaju relevantnim zakonima i propisima.

  • Izveštavanje i dokumentacija

    Priprema izveštaja o stanju i performansama IT sistema, ažuriranje i vođenje dokumentacije o IT infrastrukturi.

Video Nadzor

Licencirane instalacije video nadzora za profesionalne i kućne potrebe. Programiranje dodatnih funkcija snimača i kamera.

  • Projektovanje sistema

    Procena potreba za video nadzorom, planiranje rasporeda kamera i opreme, pravljenje sheme povezivanja i instalacije.

  • Instalacija kamere i opreme

    Postavljanje sigurnosnih kamera na odgovarajuće lokacije, montaža i povezivanje video rekordera (DVR) ili mrežnih video rekordera (NVR), instalacija senzora pokreta i drugih dodataka.

  • Konfiguracija sistema

    Podešavanje parametara kamera, kao što su rezolucija i ugao snimanja, povezivanje sistema sa mrežom ili internetom, postavljanje pristupnih prava za korisnike sistema.

  • Upravljanje skladištenjem podataka

    Konfiguracija skladištenja za čuvanje video zapisa, postavljanje redovnih sigurnosnih kopija, praćenje i optimizacija skladištenja.

  • Upravljanje snimcima

    Praćenje snimaka u realnom vremenu, arhiviranje, pretraga i reprodukcija video zapisa, deljenje snimaka sa nadležnim osobama ili agencijama.

  • Održavanje sistema

    Redovno testiranje i servisiranje opreme, ažuriranje softvera sistema i sigurnosnih zakrpi, provera funkcionalnosti kamera i senzora.

  • Nadzor performansi

    Kontinuirano praćenje performansi sistema, rešavanje problema kao što su smetnje u snimanju ili prekidi u vezi.

  • Obuka korisnika

    Obuka osoblja ili korisnika sistema za efikasno korišćenje video nadzora, edukacija o pravilima privatnosti i zakonima koji se odnose na video nadzor.

  • Praćenje zakonskih i regulativnih zahteva

    Osiguravanje da sistem video nadzora bude u skladu sa lokalnim i nacionalnim zakonima i regulativama.

  • Izveštavanje i dokumentacija

    Priprema izveštaja o aktivnostima sistema video nadzora, vođenje dokumentacije o instalaciji, konfiguraciji i održavanju.

  • Hitna podrška

    Pružanje hitne tehničke podrške u slučaju problema ili incidenata.

  • Nadogradnje i proširenja

    Planiranje i sprovođenje nadogradnji sistema video nadzora, proširenje sistema kako bi se obuhvatile nove oblasti.

Alarmni Sistemi

Asortiman žičnih i bežičnih alarmnih sistema za profesionalnu i kućnu upotrebu.

  • Projektovanje sistema

    Procena potreba za alarmnim sistemima, planiranje postavke senzora i alarmnih uređaja, izrada šeme sistema.

  • Instalacija uređaja

    Montaža i instalacija senzora, alarmnih centrala i drugih uređaja na odgovarajućim mestima u objektu.

  • Konfiguracija sistema

    Podešavanje parametara alarma, uključujući šifre, vreme odziva i režim rada.

  • Testiranje i simulacije

    Redovno testiranje sistema kako bi se osiguralo da je operativan, kao i izvođenje simulacija kako bi se obučili korisnici i zaposleni.

  • Održavanje opreme

    Servisiranje i održavanje senzora, alarmnih uređaja i baterija, zamena oštećenih ili istrošenih komponenata.

  • Nadzor sistema

    Kontinuirano praćenje sistema za detekciju kvarova ili alarmnih situacija, rešavanje problema u realnom vremenu.

  • Obuka korisnika

    Obuka korisnika o korišćenju alarmnog sistema, uključujući aktivaciju i deaktivaciju, postavljanje šifri i pozivanje hitnih službi u slučaju alarma.

  • Praćenje zakonskih i regulativnih zahteva

    Osiguravanje da alarmni sistem bude u skladu sa lokalnim i nacionalnim zakonima i regulativama, uključujući licence i dozvole.

  • Izveštavanje i dokumentacija

    Priprema izveštaja o aktivnostima sistema alarmnih sistema, vođenje dokumentacije o instalaciji, konfiguraciji i održavanju.

  • Hitna podrška

    Pružanje hitne tehničke podrške i intervencija u slučaju aktiviranja alarma ili incidenata.

Kontrola Pristupa, Interfoni

Od sistema za ulaz u stambene zgrade do profesionalnih sistema koji računaju radno vreme.

  • Projektovanje sistema

    Procena potreba za kontrolom pristupa i interfonskim sistemima, planiranje rasporeda čitača, interfonskih uređaja i drugih komponenti, izrada šeme sistema.

  • Instalacija uređaja

    Montaža i instalacija čitača kartica, interfonskih uređaja i drugih komponenti na odgovarajućim mestima u objektu.

  • Konfiguracija sistema

    Podešavanje parametara sistema, uključujući pristupne privilegije, konfiguraciju interfonskih poziva i integraciju sa drugim sistemima.

  • Testiranje i simulacije

    Redovno testiranje sistema kako bi se osiguralo da je operativan, izvođenje simulacija kako bi se obučili korisnici i zaposleni.

  • Održavanje opreme

    Servisiranje i održavanje čitača kartica, interfonskih uređaja i drugih komponenata, zamena oštećenih ili istrošenih delova.

  • Nadzor sistema

    Kontinuirano praćenje sistema za detekciju kvarova ili problema sa kontrolom pristupa, rešavanje problema u realnom vremenu.

  • Obuka korisnika

    Obuka korisnika o korišćenju sistema kontrole pristupa i interfona, uključujući upravljanje pristupom i korišćenje interfonskih funkcija.

  • Praćenje zakonskih i regulativnih zahteva

    Osiguravanje da sistem kontrole pristupa i interfona bude u skladu sa lokalnim i nacionalnim zakonima i regulativama, uključujući zahtevane dozvole.

  • Izveštavanje i dokumentacija

    Priprema izveštaja o aktivnostima sistema, vođenje dokumentacije o instalaciji, konfiguraciji i održavanju kontrola pristupa i interfonskih sistema.

  • Hitna podrška

    Pružanje hitne tehničke podrške i intervencija u slučaju problema sa kontrolom pristupa, interfonom ili incidenata.

Mrežne Instalacije

Projektovanje i postavljanje mreža po najvišem standardu za profesionalnu upotrebu.

  • Projektovanje mreže

    Procena potreba za mrežnom infrastrukturom, planiranje topologije mreže, određivanje potrebne opreme i kapaciteta.

  • Instalacija mrežne opreme

    Postavljanje i konfiguracija rutera, prekidača, firewallova, i drugih mrežnih uređaja, kao i postavljanje Wi-Fi pristupnih tačaka.

  • Povezivanje računara i uređaja

    Povezivanje računara, servera, štampača, i drugih uređaja na mrežu, postavljanje IP adresa i mrežnih parametara.

  • Kabliranje i infrastruktura

    Postavljanje fizičkog kabla, kao što su Ethernet kablovi, optički kablovi, i razvodna kutija, obezbeđivanje struktuiranih kablovskih sistema.

  • Bežična mreža (Wi-Fi)

    Postavljanje i konfiguracija bežičnih mreža, optimizacija signala, bezbednosne postavke za Wi-Fi pristup.

  • Mrežna sigurnost

    Postavljanje sigurnosnih postavki, firewall-ova i VPN-ova, praćenje i detekcija bezbednosnih pretnji.

  • Redundantnost i otpornost

    Implementacija redundantnih veza i rezervnih sistema kako bi se obezbedila visoka dostupnost i otpornost na kvarove.

  • Monitoring i upravljanje mrežom

    Kontinuirano praćenje performansi mreže, rešavanje problema i optimizacija mreže kako bi se osigurala pouzdanost i brzina.

  • Planiranje kapaciteta

    Praćenje rasta i zahteva, planiranje nadogradnji i proširenja kako bi se obezbedila dovoljna propusnost i kapacitet za buduće potrebe.

  • Obuka osoblja

    Obuka osoblja o upravljanju i održavanju mrežne infrastrukture, upravljanje pravima pristupa i bezbednosnim procedurama.

  • Praćenje zakonskih i regulativnih zahteva

    Osiguravanje da mreža bude u skladu sa relevantnim zakonima i regulativama, kao što su zahtevi o privatnosti podataka i bezbednosti mreže.

Računarske i serverske konfiguracije

Od kućnih gaming konfiguracija, klasicnih office resenja do mašina za profesionalno crtanje i brendiranih servera.

  • Konsultacije i analiza potreba

    Razgovor sa klijentom kako bi se utvrdile potrebe i zahtevi za računarom, analiza upotrebe i budžeta.

  • Odabir komponenti

    Pomoć klijentu u odabiru odgovarajućih komponenata za računar, uključujući procesore, matične ploče, memoriju, skladište, grafičke kartice i napajanja.

  • Montaža i sklapanje

    Montaža i fizičko sklapanje računara, postavljanje komponenata u kućište, povezivanje kablova i uređaja.

  • Operativni sistem i softver

    Instalacija operativnog sistema i softvera na računar, podešavanje i ažuriranje operativnog sistema i drajvera.

  • Testiranje i optimizacija

    Testiranje performansi računara, optimizacija sistema kako bi se obezbedila najbolja funkcionalnost i brzina.

  • Transfer podataka

    Prenos podataka sa starog računara na novi, uključujući dokumente, slike, muziku i druge datoteke.

  • Obuka korisnika

    Obuka klijenta za upravljanje novim računarom, koristi softver i rešava osnovne probleme.

  • Praćenje garancije

    Pomoć klijentu u praćenju garancije na komponente i računar u celini, rukovanje garancijskim zahtevima ako je potrebno.

  • Rešavanje problema i podrška

    Pružanje tehničke podrške klijentu u rešavanju problema, saveti o održavanju i nadogradnjama.

  • Prilagođene konfiguracije

    Kreiranje posebnih računarskih konfiguracija prema specifičnim potrebama klijenata, uključujući radne stanice, servere i specijalizovane sisteme.