AKCIJA

Garancije /Reklamacije/Pravo na odustajanje

Saobraznost

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda  garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kom Trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može bit kraći od 12 meseci.

Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje (telefona, tableta i laptopova), toneri, ketridži, glave štampača,... Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Fizički oštećene komponente i uređaji koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji nemaju pravo na reklamaciju ili besplatan servis jer Trgovac nije odgovaran za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem, rizik prelazi na kupca. 

Uredjaj mozete predati na servis u maloprodajnom objektu ili servisu

 

Reklamacije

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:


1) DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.

To znači sledeće:

a) isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U koliko kurir ne sačeka da proverite paket rok za reklamaciju je 14 dana. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku, ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužni ste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.


b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i Vašim kontaktom.

servis@alka.co.rs

 

2) Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.

U ovom slučaju, robu odnosite u maloprodaju gde ste uređaj kupili i gde ga možete reklamirati. Ako ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirajte nas i mi ćemo uputiti kurirsku službu da preuzme neispravan uređaj i dostave ga našoj službi reklamacija. Kao kupac imate pravo da uređaj reklamirate i direktno u ovlascenom servisu.

3) Reklamacija na oštećenu pošiljku

Ukoliko Vam uređaj koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je uređaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.

Servisiranje i povraćaj novca

Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca. Rok za odgovor po Vašem prigovoru je 8 dana od dana podnošenja reklamacije u maloprodajnom objektu, ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen. 
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA), biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode.. 
Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu ali je poželjna da se dostavi uz uređaj.

Prilikom reklamacije robe za koju je Trgovac dužan za nesaobraznost, kupac je dužan:

a) da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom u servis naznačen na servisnom listu u originalnoj ambalaži. Ukoliko je reklamirani proizvod elektrostatički osetljiv, kupac treba da proizvod dostavi u antistatik pakovanju; Takođe originalana ambalaža nije obavezna da bi smo prihvatili reklamaciju.
b) da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovini (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca)
c) da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;
d) posle toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija u maloprodaji gde je robu ostavio na reklamaciju ili na brojeve naših telefona.

PRAVO NA ODUSTAJANJE

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 62/2014 i 6/2016 - dr. zakon), Obaveštavamo Vas da imate pravo da, bez navođenja razloga, odustanete od ugovora u roku od 14 dana od dana kada Vam je roba isporučena.

Odustankom od ugovora oslobađate se svih obaveza osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora. Vaša Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada ste nam je poslali.

U slučaju odustanka od ugovora, procedura je sledeća:

  • Na našu e-mail adresu servis@alka.co.rs, možete dostaviti Vašu Izjavu o odustanku od ugovora. U tom smislu, pozivamo Vas da popunite i pošaljete obrazac izjave, koji sadrži Vašu Izjavu o odustanku od ugovora, a koji možete preuzeti ovde.
  • Nakon što primimo Vaš e-mail sa Izjavom o odustanku od ugovora, prosledićemo Vam Dokumenta za povraćaj robe, takođe na Vaš e-mail, što će ujedno predstavljati i potvrdu o prijemu Vaše Izjave o odustanku od ugovora.
  • Dostavljena dokumenta je potrebno da odštampate, popunite, obavezno potpišete (potpišete i pečatirate ukoliko ste pravno lice) i zajedno sa robom, pošaljete na adresu koja je jasno naznačena u kontakt podacima Alka doo.
  • Paket koji sadrži robu za povraćaj po osnovi prava na odustajanje je potrebno čvrsto upakovati i oblepiti samolepljivom trakom.
  • Proizvodi koji se vraćaju usled odustanka od ugovora moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i zapakovani u originalnu ambalažu.

Kao kupac ne snosite troškove koji nastaju odustankom od ugovora, osim troškova poštarine koji proisteknu po osnovi slanja robe na našu adresu.

Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora ili po prijemu dokaza da ste nam robu poslali, izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu po osnovi odustanka od ugovora.

Da bi Vam izvršili povraćaj sredstava, neophodno je da roba za koju se vrši povraćaj sredstava, kao i popunjena i potpisana Dokumenta za povraćaj robe, budu dostavljena na adresu koja je jasno naznačena u kontakt podacima Alka doo

Za ispravnost podataka unetih u Dokumenta za povraćaj robe, garantujete svojim potpisom, odn. potpisom i pečatom ukoliko ste pravno lice.

Web prezentacija je u fazi izrade. Cene i informacije o proizvodima su informativnog karaktera. Kontaktirajte nas za detaljne informacije i aktuelne cene.

Kupovina na rate

Svim kupcima omogućavamo kupovinu na rate čekovima građana.

Svim kupcima omogućavamo kupovinu na rate bez kamate sa Banca Intesa kreditnom karticom  (do 12 rata).

Prednosti

  • Plaćanje na rate čekovima građana
  • Plaćanje na rate bez kamate sa Banca Intesa kreditnom karticom (do 12 rata)
  • Obezbeđen servis u nasoj firmi
  • Garancija/Reklamacija/Servis
  • Instalacija mreža i mrežne opreme
  • Održavanje i servis računara
  • Iskustvo od 24 godine rada
  • Servis u garantnom i van garantnom roku